Урок №28
Тема : Космічні пригоди
Мета уроку: познайомити учнів з терміном
електронна музика; продовжувати ознайомлювати учнів з особливостями та
властивостями музичної мови; розвивати емоційну сферу учнів, уміння розрізняти
настрої музики; виховувати в учнів культуру слухання музики та зацікавленість
нею.
Основні поняття: електронна музика
Мабуть, немає такого місця на Землі, куди б не ступала
нога людини. І лиш незвідані космічні простори манять невідомістю.
Ясної весняної ночі, дивлячись у зоряне
небо, людина завмирає перед величчю та красою космосу. Справжня глибина неба
доступна людині саме вночі, коли незліченні розсипи зірок сяють у темряві.
З давніх-давен людина намагалася пояснити, що там
за хмарами, чому сяють зірки, чому вони падають з неба. Більшість древніх вважали космос за божество, давали власні
імена планетам та зіркам.
Космос – це неосяжний простір, де зірок так багато,
що неможливо порахувати.
Наша Земля – планета, а Сонце – сяюча червона зірка, яка дарує нам світло та тепло. Земля – одна з дев'яти планет, які обертаються навколо Сонця. Земля разом із своїм супутником Місяцем, обертається ще й навколо себе. Від цього залежить, день чи ніч надворі. Коли Земля повертається одним боком до Сонця, то на протилежному боці в цей час панує ніч. Пори року також залежать від обертання Землі навколо Сонця.
Наша Земля – планета, а Сонце – сяюча червона зірка, яка дарує нам світло та тепло. Земля – одна з дев'яти планет, які обертаються навколо Сонця. Земля разом із своїм супутником Місяцем, обертається ще й навколо себе. Від цього залежить, день чи ніч надворі. Коли Земля повертається одним боком до Сонця, то на протилежному боці в цей час панує ніч. Пори року також залежать від обертання Землі навколо Сонця.
Давайте спробуємо помандрувати в космос під чарівну
музику.
СЛУХАННЯ МУЗИКИ
гурт «Спейс», «Балада» та «Чарівний політ»
Що ви уявили під час слухання музики?
Якими засобами музика змогла описати космос?
Які інструменти ви почули?
Отже, ви
почули незвичні для слухання музичні інструменти. Це були електронні
інструменти, а музика, яка виконується на таких інструментах та за допомогою
електронних технологій, називається електронною.
Придумуйте мелодію до віршованих рядків та заспівайте її.
Золотава зірочка
Перлинкою стала,
Сіла в човен місяця,
Пісню заспівала.
Перлинкою стала,
Сіла в човен місяця,
Пісню заспівала.
ВОКАЛЬНО - ХОРОВА
РОБОТА
i
О.Янушкевич, М.Ясакова «Весняні котики»,
підручник (с.84)
Виконайте пісню «Весняні котики» з танцювальними рухами
Робота з друкованим
зошитом (урок 28)
Позначте електронні музичні
інструменти.
Зробіть музичну імпровізацію на віршовані рядки та
заспівайте її. Проплескайте ритмічний рисунок.
Оберіть декілька відповідей характеру музичних
творів «Балада» та «Чарівний політ».
Позначте ілюстрації, які підходять до музичних творів,
поясніть свій вибір.
Відгадайте загадку та розмалюйте відповідь.
ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ, РЕФЛЕКСІЯ
Запитання учням:
Яким ви уявляєте космос?
Чи підходять електронні інструменти для зображення
космосу? Поясніть свою відповідь.
Яка музика називається електронною?
Чи сподобались вам твори гурту «Спейс»?
Які картини ви уявили під час звучання музичних творів?
Немає коментарів:
Дописати коментар